Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Odnotowałeś pierwsze symptomy choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni stopień rozwoju choroby oraz wskaże właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie przeprowadzane jest głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto konsumować czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o właściwą dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem polepsza aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo redukują twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, też w łózku. Oczywiste jest, że jako palacz na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś prócz diety aktywnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma teraz trudności (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra bez recepty